West Diesel fejrer Danmarksmesterskab med Esbjerg Energy

I påskedagene blev den danske ishockeysæson 2016/17 afsluttet på bedste manér. Esbjerg Energy, som West Diesel er sponsor for, kunne for andet år i træk lade sig hylde som Danmarksmestre.

5 finaler

Efter 5 finalekampe, havde Esbjerg Energy givet sig selv matchbold på hjemmebane søndag d. 16 april 2017. Om fredagen havde de på udebane vundet over Gentofte Stars på udebane og nu kunne de altså kapre guldet på hjemmebane. Og det gjorde de så. Med en fantastisk afslutning hvor kampen måtte ud i overtid før Esbjerg kunne hive guldet hjem med en 4-3 sejr.

2. guldmedalje i træk

Det var Esbjergs anden guldmedalje i træk og den tredje finale i træk. Ishockeyfeberen er i den grad retur i Esbjerg, og det er vi naturligvis stolte over hos West Diesel. Da den professionelle ishockey i 2013 var truet, gik vi sammen med en række andre lokale virksomheder om at stable det nye ishockey på benene. Det var et sats, men det er dejligt at se at vi kan høste frugterne så kort tid efter.

Billede

Download pressefoto
Har du brug for billedet i fuld opløsning, kontakt West Diesel.

Brian Hundebøl

bhu@westdiesel.dk
(+45) 76 11 41 67

Erling Sørensen

Adm. direktør

es@westdiesel.dk
(+45) 76 11 41 61

Tilmeld dig vores nyhedsbrev. Vi sender kun 6-8 gange om året. Det er gratis og nemt at afmelde igen.